úterý 25. března 2014

AUSSIE -3 minute miracle, conditioner

Ahoj všem!

Vítám Vás u dnešního článku, který se bude věnovat recenzi o Aussie kondicionéru.
Mám doma ještě ten druhý kondicionér, ale ještě jsem ho ani nenačala.

Takže dnes se budeme věnovat tomuto miláčkovi.

Balzám, který mě nikdy nelákal, ale přeci jsem ho jen zkusila.

Slibuje: Hloubkový balzám na poškozené vlasy. S výtažkem z australské meduňky lékařské.
Naše speciální složení s australskou meduňkou lékařskou vyhlazuje drsný povrch kutikuly, pomáhá k obnově poddajnosti vlasů a dodává jim lesk.

Aplikace: Naneste malé množství balzámu na vlasy, nadechněte se a užívejte si jeho skvělou vůni. Nechte 1-3 minuty působit, podle toho jak velkou péči Vaše vlasy potřebují! Opláchněte teplou vodou.

Množství: 250ml

Parfemace: Žvýkačková, sladká a velmi intenzivní.

Co dokázal? :  Mé vlasy jsou pevnější, lesklejší a vypadají o něco zdravěji.
Tento produkt testuji při každodenním mytí už měsíc a je super! :-)






Aplikátor: Znáte ty lahve pro sportovce? Zmáčknete a přes jakousi blánu se Vám pouští tekutina? Tak tohle je přesně ono. Jediný problém, že se to kapku špatně dávkuje. Většinou se mi toho " vyšplíchne" víc než potřebuji.

Ale i přes to jsem závěrem velice spokojená! :-)

Přeji hezký večer.
    Z.



Žádné komentáře:

Okomentovat