pondělí 6. ledna 2014

 RECENZE- micelární voda MIXA

 Ahoj děvčata,
Po asi půl roční pauze jsem tu zpět plná odhodlání opět oprášit tento blog.
Jak jsem psala již v úvodu, mé příspěvky budou 1-2x týdně, ze začátku možná i častěji :-)
Dokud bude nálada, čas a nápady na psaní.




Dnešním příspěvkem se budu věnovat mé 1. recenzi a to micelární vodě od značky Mixa.
Mixa je francouzká značka kosmetiky a vyrábí se vlastně už skoro sto let. 
U nás v ČR je dostupná od roku 2013. Produkty od této značky jsou k dostání od drogerií, jako jsou například Rossmann, dm drogerie nebo třeba Teta, ale už i v různých supermarketech a hypermarketech.



Tato micelární voda je vhodná pro citlivou pleť, která je náchylná na podráždění. Odstraňuje make-up z tváře, ale i z očí. Obsahuje zklidňující extrakt z růže. Plné balení obsahuje 200ml produktu.
Balení je obyčejné, plastové a více méně svým designem neutrální. Aplikace je velmi příjemná díky pumpičce/ dávkovači produktu. Jenom má někdy při nešetrném stisknutí tendenci trošku "vystříknout" nadměrné množství tekutiny.
 
Ačkoli jsem četla u spousty blogerek, že tato micelárka se chová dosti nepříjemně v očním okolí, tak já bohužel musím nesouhlasit, protože se mi nikdy nestalo, že by mě v oku alespoň kapku štípala. Výrobek je testován dokonce na vysoce citlivé pokožce a u uživatelů kontakních čoček. Takže chápu, že má každý jinak citlivé oči, ale i přes to uplně nechápu jak tento produkt mohl být někomu nepříjemný v očích.



 Micelární voda je minimálně cítit po růžích, ale skoro to ani není cítit.
Já jí mám z lékárny za 129 Kč. 



Myslím si, že je to dostupný produkt téměř pro všechny a jistě stojí za to, vyzkoušet tuto micelárku.
Za mě obrovskou chválu a doufám, že i Vám bude vyhovovat. 
Mám jí už asi 1/3 vypoužívanou a jsem si jistá, až ji doptřebuji, že si poběžím hned do další. 
A touto velice kladnou recenzí ji přirazuji, mezi mé TOP produkty v péči o pleť.

Tak přeji hezký den a budu se těšit na další článek. :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat