středa 8. ledna 2014

Posilování

Ahoj vítám Vás u dnešního článku, který se bude týkat ( jak napovídá nadpis )  svým způsobem posilování.

Jako asi každá druhá žena, jsem si dala nějaké ty předsevzetí a jedno z nich je, abych se dopracovala k takové postavě, se kterou budu spokojená. O svátcích jsem kupodivu zhubla, tudíž to není ani následek toho, že chci najednou po svátcích začít něco dělat, ale spíš jde o psychiku a o dobrý pocit a o snahu vypadat více k světu. :-) Chci se prostě cítit lépe s vědomím, že pro sebe něco dělám. Nejen, že budu cvičit, ale chci změnnit své stravovací návyky a občas vám sem napíšu i nějaký ten recept, možná téměř všechno co si uvařím. :-)

Po určité době sem budu přidávat nějaké fotky před a po své postavy, aby jste viděli, že snaha se cení, ale to bude časem trvat, než se to na mě nějak výrazně projeví.
Budu ráda, když se na "zdokonalování" svého já vrhnete se mnou a pokud chcete, můžete mi posílat jako motivaci své pokroky na email: SueEulery@seznam.cz

Doufám, že Vám vydrží motivace a chuť cvičit co nejdéle. :-)
V nejbližších článcích se můžete těšit na nějaký návod na cvičení, nebo nějaký fitness plán :-)
Tak přeji příjemný večer! 



Žádné komentáře:

Okomentovat