pondělí 6. ledna 2014

RECENZE- Apocalips, Rimmel London
V dnešním příspěvku bych vám chtěla zrecenzovat "novinku" APOCALIPS od Rimmel London.
Tekutá rtěnka prošla mojí tvrdou recenzí obstojně. Tento produkt do mého košíku v obchodě zavítal teprve asi před měsícem. Dlouho jsem váhala jestli si tuto tekutou rtěnku nebo pokus o liptint mám vůbec kupovat. Nakonec jsem neodolala a zkusila do toho investovat. 



Koupě: 139 Kč je v celku příznivá cena.
Balení obsahuje 5,5 ml gelové rtěnky.
Strašně se mi líbí obal. Originální, vkusný a ne nijak gigantní.
Vybrala jsem si trošku výraznější odstín 401 AURORA. Odstín červené s lehkým nádechem do růžova, až do lehce fuksiové barvy.
Ať si zkouším jakkoli přivonět, vůbec netuším k čemu to přirovnat.
Takže parfemaci bych přirovnala k chemicko-ovocné vůni. Není nijak nepříjemná.

Výdrž: 2-3 hodinky bez problému
Pigmentace: 100% ! A proto je i aplikace velmi jednoduchá a rychlá :-)
Obtiskávání: Rtěnku jsem nanesla na rty a nechala jí asi 20 minut schnout. Po 20 min. jsem vyzkoušela, jestli se obtiskne na sklenici nebo na papír. Na papír se obtiskla z lehka, ale sklenička byla v celku pěkně vydekorovaná mými rty.


Závěrem bych ještě podotkla, že tato rtěnka trošku svými vlastnostmi připomíná liptint, protože na rtech zůstává lehce zažraná barva. Svým odleskem připomíná lesk na rty.  Jelikož se hodně leskne nevidím v ní až takové využití, protože já raději preferuji matné odstíny rtěnek. 
Závěrem bych řekla, že rtěnka není svýmy vlastnosmi sama o sobě až tak špatná.  Bohužel jak jsem již psala až tak moc ji nevyužiju, ale myslím si, že tato rtěnka bude miláčkem mnoha dalších.


!!!!VAROVÁNÍ: Nezapoměňte, že je to tekutá rtěnka a i přes její dlouhou výdrž je třeba si rty kontrolovat, zda nepřetéká přes Vaší hranu rtů!! :-)

Mějte se hezky a zase u dalšího příspěvku :-) 










Žádné komentáře:

Okomentovat