úterý 18. března 2014

Regenerační zábaly na vlasy!

Ahoj všem!

Po týdenní pauze jsem zpět. Na blogu proběhly malé administrativní změny. Tudíž úterky budou už jen články o vlasech.

Dnes se budeme zabývat jedním ze způsobů, jak zregenerovat Vaše vlasy. Tento způsob využívám poměrně často a zdá se mi vyhovující.

Je jedno, jestli použijete nějaký přírodní olej, masku čí jen obyčejný balzám. Kouzlo je v aplikaci jednotlivých produktů.
Jediný rozdíl při apliklaci je, že na masky a balzámy potřebujete alespoň navlhčené délky vlasů nebo konečky. Olej se dá aplikovat rovnou na suché vlasy.


Postup:



 1. Vlasy sepněte do culíku.






















2. Na vlasy aplikujte olej. Pokud budete aplikovat masku, či balzám, vlasy předem navlhčete.
 -Nezapomínejte, produktu stačí opravdu kapka! :-)



3. Culík dejte do igelitového sáčku. 
TIP: Já používám sprchovací čepice na jedno použití od Ebelinu. Stojí něco kolem 50Kč tři kusy, ale já je využiju snad na stokrát. :-)

4. Vlasy zagumičkujte do libovolného drdolu a nechte nějakou dobu působit a po té smyjte.
TIP: Já vždy, když mám zábal se například učím, nebo si uklízím pokoj, takže zábal nechávám na vlasech většinou skoro hodinu. Třeba teď píši článek a mám zábal. :-)


Postup můžete aplikovat jednou až dvakrát týdně. Je vhodné často obměňovat regenerační produkty.


Přeji Vám hezký večer a některým z Vás možná i prázdniny!

    Z.




Žádné komentáře:

Okomentovat