neděle 16. února 2014

ANTIWISHLIST- věci, které mě absolutně neberou! 

Ahoj všem!

V dnešním nedělním pohodovém článku, bych Vám ráda představila můj antiwishlist s věcmi, které má spousta lidí ráda, ale mě vůbec nelákají a ani nezáleží většinou na ceně.

Vím, že se mnou nemusíte souhlasit, ale každý má svůj názor. I přes to, že pár produktů těchto značek z tohoto wishlistu i sama vlastním a jsem s nimi spokojená, ale nějak jsem neobjevila touhu nakupovat další a další produkty. Většinou je dostanu dárkem a nebo je koupím ve výprodeji. :-)

1. Sigma štětce
- Ach ano, vždycky jsem toužila vyzkoušet kvalitní štětce, které jsou půlkou světa kaldně recenzovány. Ale možná mě odrazuje cena těch sad štětců. Vím, že cena je rovna kvalitě a výdrži těch štětců a také vím, že při koupi těchto štětců můžu mít na několik let s nakupováním štětců pokoj. Ale raději vrazím pěníze do štětců od Sedona Lace nebo plánuji nákup štětců Lovely Hair. Nevím přesně proč, ale mám k sigmě určitý odpor.




2. ASTOR kosmetika
-Ani nevím jak moc je tato značka oblíbená. Přijde mi, že se s ní skoro vůbec nesetkávám. Ať už v drogeriích nebo na internetu. A už vůbec mi nepřijde, že  by se k této značce nijak zvlášť hlásaly beauty blogerky. Jasně párkrát jsem se zastavila přes stojanem ASTOR, dokonce mám i jejich dvě řasenky a lak na nehty, ale tím to u mě asi končí. Už při myšlence na tu hroznou řasenku se zajíkám a utíkám k dalším stojanům. Navíc se mi vůbec nelíbí, že mají mé oblíbené gelové oční linky od Rimmelu ve stejném obalu. Uplně stejný akorát s jinou etiketou. 

3.Kokosový olej 
-Tak to je přesně jeden z produktů, který doma sama vlastním a používám ho. Já ho mám moc ráda a snažím se s ním vyživovat moje suché vlasy. Ale nesu k němu určitý odpor. Už jen z důvodu, že je to olej a je mastný a když ho používám mám ho všude. Sklenička je celá mastná. Nejvíc mě ale štve, že v zimě je v mé pokojové teplotě tuhý a já ho musím před každým nanesením "tavit".
 


4. SYOS
- Já jsem zastánce minimalismu a Syos je ve většině přídadech pravým opakem. Už jen ty monstrózní krabičky na barvu na vlasy. Nebo 400 ml "barely" na šampony či balzámy. Opravdu jsem si nikdy nemyslela, že budu značku odsuzovat podle balení a designu. Ale určitě jste se s tím taky někdy setkaly.


5. Tally Weijl
-I přes to, že nejsem nijak korpulentní dokonce si troufám říct, že i poměrně hubená, tak nemám Tally Weijl ráda. Vyrábějí oblečení v hrozně malých velikostech a i přes to, že to spoustě slečnám velmi sluší v jejich oblečení, tak mě určitě ne. Nemám ráda věci na tělo, těsně oblečení. Připadám si, že na mě kouká celý svět a radši volím volnější outfity. Nebo se mi nelíbí, že mají spoustu věcí téměř průhledných a musím pod to něco nosit. A nejvíc mě štvou jejich legíny! Vlastním čtvery, protože při koupi dvou najednou se Vám to vyplatí víc. První várka dua legín je naprosto průhledná. Takže musíte nosit dělší outfity, které skryjí Vaše pozadí. Druhá várka byla lepší, akorát se jedny z té dvojice nějak ve vnitř "odchlupatily" a staly se také průhlednými. Ty čtvrté jsou zatím v pohodě. I přes to že jsem říkala, že nemám ráda věci na tělo, tak jsem myslela především vršky. :-)


6. S-he
-Ať už mám na mysli bižuterii, kterou tato značka nabízí nebo kosmetiku váže se mi k ní nechuť. Ačkoli mi třeba laky na nehty (asi jako jediné) poměrně vydrží, tak se mi nelíbí kostkovaný styl. Navíc nemám uplně příjemné vzpomínky na tuto značku. Například jsem si koupila quatro očních stínů a jeden se tam jentak "kvedlal" až vypadl, pořád jsem ho vracela zpátky a špinil ostatní stíny. Vyhodila jsem ho. Věc, kterou musim S-he pochválit jsou mini mona kostičkované stíny, které jsou úžasné. Dají se skládat na sebe a jsou malé. A to si jako minimalista nechám líbit. Kosmeku bych i ráda zkusila, ale vždycky se k ní v drogerii nijak nedostanu.


7. Lesky na rty
-Ačkoli jich pár vlstním, tak je nikdy nevytáhnu z šuplíku. Může to být jaká-koli značka či cena, ale o tyto nevýživné, lesklé "lepidla" na rty opravdu nestojím. Radši budu nosit jen balzám na rtech, než lesky. Samozřejmě většinou vítezí rtěnky, ale jsou i chvíle kdy preferuji barevné balzámky. Ale nikdy nepoužívám lesky. Ať je jaro, léto, podzim, zima, 365°C nebo 35° pod nulou. Nikdy si k nim nenajdu a ani nechci najít cestu.



Tak to by bylo pro dnešek všechno.
Mějte hezký den a zase v úterý!


Žádné komentáře:

Okomentovat