čtvrtek 6. února 2014

Týdenní cvičební plán - začátečníci
Ahoj, ahoj, zdravím u 1. únorového článku. Jak jsem slíbila, tak se budu snažit plnit a budu psát pravidělně to každý čvrtek a neděli  + bonusové články, které budou v úterý ( ne každé úterý )

Tak to by bylo úvodem a teď bych Vám chtěla konečně sepsat ten cvičební plán.
Tento plán jsem sestavila zatím jen pro začátečníky, protože já sama jsem začátečník.
Je to určitě kostra, které se snažím držet a když mám zrovna hodně díly, tak si pár cviků od každého přidávám a nebo naopak ubírám.
Ačkoli se to nezdá, takl na tabulce jsem si dala docela práci a moc se omlouvám za přesáhnutí posledního slova úterý mimo tabulku. Nějak mi to nevyšlo :-( :-D



Tak doufám, že jsem Vám nějak pomohla a že budete v cvičení stále pokračovat semnou. Myslím si, že začátkem března by jsme mohli pokročit už na pokročilou úroveň.

Přeji hezký večer! :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat