čtvrtek 27. února 2014

Jeden odstín rtěnky ve dvou převlecích?!


Ahoj všem!

Dnes pro Vás mám dvě rtěnky stejného číslování, ale dva odlišné odstíny a zároveň recenzi.




Jedná se o rtěnku od značky essence v odstínu 52 in the nude.
Začnu svými poznatky a pak dolu napíšu co si myslím o těch rozdílných odstínech.

Cena: 29,90 Kč - Rossmann výprodej
Velikost: 4g
Parfemace: Jedna voní jako  ovocný pendrek a druhá je bez parfemace. Co si o tom myslet?
Pigmentace: Skoro žádná.
 Už když jsem si ji kupovala poprvé, tak jsem věděla, že si jdu jen pro lehce pigmentovaný balzámek. Moc jsem si ten odstín oblíbila a nosím ho kdykoli, když na sobě nemám jinou rtěnku. Nejlepší je, že ji vytáhnete z kabelky a nepotřebujete k nanesení ani zrcátko.
Protože mi hodně rychle ubývá, tak jsem si skočila ještě pro jednu, dokud byla/ je v akci.





Je to opravdu špatně fotitelné a ani to nemá být žádný velký rozdíl. Jde přece o stejný odstín. Ale obě rtěnky jsou ze stejného obchodu a koupeny asi týden po sobě. Tudíž mě dost zaujal rozdíl v odstínech. 
Na rtech je však rozdíl téměř nespozorovatelný. 


















Tak to bylo spíš jen tak pro zasmátí. Ale stejně pořád nechápu jak si může jeden výrobce dělat každý odstín kapku jinak.
Přece si jdu koupit odstín 52 in the nude a ne o kapilinku jiný.
Mě osobně to až tak u této rtěnky nevadí, protože jak jsem psala není téměř pigmentovaná.
Ale můžu Vám říct, že setkat se s tímto u jiné rtěnky, třeba mého miláčka od Dermacol, tak ji jdu normálně vrátit a nechat si vrátit peníze.

Tak a to by bylo asi vše co se týče tohoto článku.

Neděli ještě nemám naplánovanou, ale v úterý se těšte na článek : Desatero pro zdravé vlasy.

Hezké odpoledne!
    Z.




Žádné komentáře:

Okomentovat