neděle 9. února 2014

Essence - all about matt! - powder
 Joojo.... byla jsem asi jediná beauty blogerka, která nemá tento pudr.
Byla jsem zrovna v Rossmannu a zastavila se u stojanu essence nad novou limitkou a najednou na mě vykoukl! Poslední pudr v celém stojanu. Pudrů mám už nepřeberné množství, ale tento pudr je dlouhodobě recenzován obrovskou populací blogerek a je už velmi profláklý. Takže ani já neodolala, už jen z důvodu, že mám poměrně mastnou pleť a matující pudr využiju vždycky.



 Asi úvodem bych chtěla popsat mé dojmy z balení.
Jak jistě vidíte, konstrukce kolem produktu je z průhledného plastu a na vrchu je popsaný produkt výrazně růžovou barvou. Design je takový klasický, trochu mi průhledností připomíná catrice.

Jinak ta výrazně růžovo/ červená barva na mě působí trošku depresivně, takže dofám, že se časem ta barva trošku "ošoupe". :-D


Balení obsahuje 8g produktu. ( Asi klasické množství pudrů.)

Tento pudr jsem teda zakoupila v Rossmannu za 80Kč.
Myslím si, že cena je velmi nízká na kvalitu tohoto produktu, ale tim líp pro mě jako zákazníka. :-)







Pudr nemá více odstínů, protože je transparentní a je tutíž vhodný pro všechny tóny pleti.
Z počátku jsem měla trochu strach, protože je přece jenom uplně bílý a bála jsem se, že to bude na pleti znát, ale při pořádném zapracování do pleti maximálně zmatňuje a není po něm ani stopa, teda pokud si toho pudru na sebe nedáte nijak extra velký nános.




Pudr mi svým způsobem připomíná ehm křídu. Opravdu bílou křídu. Samozřejmě, že to není křída, ale občas si z toho děláme s kamarádkou srandu.


Výdrž: Na mé poměrně hodně mastné pleti je tento miláček schopný vydržet tak 5-6 hodinek. Po tom už se zase začínám lehoulinkatě lesknout. Po zkušenosti s jinými pudry a ještě jednou zdůrazňuji s mojí velice mastnou pletí je výborný!! :-)



Tak jo, díky za přečtení a pokud máte taky tento pudr, můžete se se o své názory podělit dole v komentářích. Budu moc ráda.  :-)

Příspěvky na tomto blogu každý čvrtek a neděli  + bonusové články, které jsou v úterý ( ne každé úterý ).




Žádné komentáře:

Okomentovat