úterý 18. února 2014

D.I.Y.- Stojánek na štětce 

Ahoj všichni!

V dnešním článku se budeme věnovat D.I.Y. - Do It Yourself - česky: Udělej si sám.
Pokud pořád bádáte nad tím, jak uskladňovat své štětce, nebo například psací potřeby, tak tento článek je pro Vás jako stvořený.

Jsem  velmi tvořivý člověk a proto nechci utrácet peníze za předměty, které si sama mohu vyrobit.





Dohořívá Vám plamínek svíčky ve skleněné nádobě? :-)



Pro začátek je důležité, aby ve skleničce zůstalo co nejméně vosku, protože nám to ušetří spoustu práce.
je potřeba vyhledat nějaký pevný, delší předmět. Já jsem zvolila nůžtičky z chirurgické ocele, která se dá lehce omývat. Nůžtičkami jsem začala opatrně narušovat povrch vosku a "vydloubávala" jsem ho ven do koše.


Když už jsem skleničku zbavila nadbytečného vosku, dala jsem jí pod vlažnou vodu a houbičkou ji očistila od viditelného vosku a mastnoty.






 Sklenička očištěna! Vysušit a pokračujeme ! :-)



















Teď už je vlastně potřeba, aby jsme zapojili fantazii a nacpali do skleničky to co nás zrovna napadne. Korálky, kamínky, písek.... nebo kávová zrna, které jsem zvolila já.


























Už do sklenice přidáme jen své štětce a úložiště pro naše miláčky je na světě! :-)
TIP: Já jsem ke svým štětcům přidala i pinzety.




Doufám, že sem Vám takovéhle jednoduché D.I.Y. články budou líbit! :-)

Přeji hezký večer!

Z.


Žádné komentáře:

Okomentovat