sobota 22. února 2014

Oblíbená řasenka?!
Ahoj dneska bych Vám ráda představila poměrně novou řasenku v drogeriích. 
LASH ACCELERATOR ENDLES, Grow Lash Complex + Fibres Mascara
Řasenka, která slibuje nekonečně dlouhé řasy a komplex pro růst řas.
Tuto řasenku testuji už asi měsíc a jsem s ní více- méně spokojená.
Zatím jsem si žádného růstu řas nevšimla, ale uvidíme časem. :-)





Koupila jsem si jí za 145 Kč. 
V balení je 10 ml produktu.
Obal plastový v žluto-černém designu se mi moc nelíbí. Nic proti němu, ale prostě se mi nelíbí z estetického hlediska. A ano uvědomuji si, že je to uplná banalita.
Odstín 001 BLACK.
Kartáček je pružný/ohebný, plastový a úzký- tutíž vhodný favorit pro líčení spodních řas.





Tak a teď bych už popsala přímo aplikaci. :-)





Myslím si, že výsledek je viditelný na první pohled. Líbí se mi, že tato řasenka neslepuje řasy, ba naopak příjemně je rozčesává do objemu. A nejlepší vlastnost - krásně prodlužuje řasy! :-)





Takže moje rada na závěr: Utíkejte do nejbližšího Rossmannu dokud mají tuto řasenku v akci. ! :-)


Mějte příjemný "jarní" den. :-)









Žádné komentáře:

Okomentovat