úterý 11. února 2014

Nákupy a novinky dekorativky
Ahoj ahoj... vítám Vás u dnešního článku. Tento článek věnuji nákupům a novinkám cca od Nového roku. 
Novinky  se budou týkat zatím pouze drogerkové kosmetiky.
Jinak tento článek zařazuji do bonusových článků úterků, protože nepředpokládám, že články tohoto typu budu publikovat častěji. :-)

Hodím Vám sem pár fotek s podrobným popisem pod nimi.
A začneme asi rovnou dvěmi limitkami od essence.

Tahle limitka je tak sladká, ale hodně "dětská". Omlouvám se za to přirovnání, ale trefnější mě nenapadlo.
Tahle limitka nabízí:
 -rozjasňující pudr/ 84,90 Kč
-tiskátka na nehty/ 79,90 Kč
-pět odstínů mini laků na nehty/ 49,90 Kč
-paletku 6 očních stínů s aplikátorkem/ 94,90 Kč
- a pak nějaké dva produkty na rty v téměř nude odstínech a zápisník
- poslední věc, kterou jsem nejmenovala jsou matující papírky / 59,90 a hned jsem si je musela koupit (brzy v recenzi)



 Uf tak teda nevím jestli budu popisovat všechny limitky tak podrobně jako tu 1. :-D Asi ne. Více méně je všechno viditelné na fotce. Sice to není nejlepší kvalita, ale je to focené telefonem. Asi jedinou věcí, která mě zaujala tady je tvářenka v Army designu. Bohužel nikde žádný TESTER a já nevím jak s pigmentací, ale při značce essence si to dokážu lehce vybavit. No nic možná se pro ní ještě někdy stavím.

Tohle sice není limitka, ale tyto paletky po šesti očních stínech jsem zahlédla v naší drogerii taky poprvé. Můžete mi dát vědět jestli je to novinka, nebo jenom k nám dorazilo opožděné zboží. :-)

Ještě u nás v drogeriích očekávám jednu limitku od essence. Bohužel ani nevím jak se jmenuje, ale vím že bude obsahovat sadu štětců. ( a na to jsem tedy opravdu zvědavá, jestli si jí koupím a nechám v drogerii půlku štětin a druhou půlku v kabelce )

Ano uvědomuji si, že je to trochu rozmazaná fotka, ale  lépe se pracuje s nějakou, než s žádnou. :-)
Tak tohle je teda limitka od Alverde- Elegant dark. Celá limitka je laděna už podle názvu do hodně tmavých tónů.  Kde jsou teda čtyři rtěnky, které nejsou až tak moc pigmentované, ale spíš takové "balzámkové", dvě krémové tvářenky v tubičce, transparentní pudr, práškové stíny, řasenka, nějaké tužky a štěteček na oční stíny, který je k dostání i ve stálé nabídce.


 A poslední a nevíc povedenou věcí od této limitky je Kabuki - pinsel brush. Je teda hrozně malinkatý, ale o to je to větší mazlíček. Je tak jemňoulinkatý a hustý! Štětiny jsou syntetické ale pokožku vůbec nedráždí a tudíž je aplikace velmi příjemná. Nejraději bych se s ním mazlila celý den. Má krychlový podtavec, tudíž se dá skvěle postavit. A je to asi nejlepší štětec, na který jsem kdy v drogerii přišla. 
Takže neváhejte a utíkejte do nejbližší drogerie a kupte si ho ! Je to limitka a tento produkt stojí určitě za to ho vyzkoušet! :-)

Tak tohle teda už není limitka, ale je to "novinka" od Rimmelu.
Z tohoto stojanu jsem zakoupila dva produkty a to podkladovou bázi pod make-up, se kterou jsem spokojená a pak BB cream, matující v odstínu light- nejsvětlejší odstín a já si při jeho nanášení připadala jako když jedu od moře! ( Nechci to dále rozebírat, počkejte si na recenzi )
A ještě má Rimmel nové ostíny rtěnek a řasenku, kterou se chystám koupit v Rossmanu.
 Tak a tady už mám zdokumentovaný jen jeden produkt, kterým se stává řasenka od Max Factoru - Excess volume extreme impact mascara. Tuto řasenku jsem taky zakoupila a jsem s ní velice spokojená ( zase čekejte v recenzi :-) )

A poslední mnou zdokumentovanou novinkou je stojan Maybelline s pudry a make-upy FIT ME. Pudry jsou s lehkým šimerem tudíž rozjasňující a make-upy jsem nezkoušela. Ještě je v některých drogeriích v prodejí korektor FIT ME a moc mě mrzí, že u nás ne, protože zrovna o ten jsem dost stála.


Tak jo... to byl vyčerpávající článek a doufám, že se Vám aspoň líbil. Zanechte prosím dole pod tímto článkem komentář se svými názory na tyto novinky. Budu moc ráda.

Příspěvky na tomto blogu každý čvrtek a neděli  + bonusové články, které jsou v úterý ( ne každé úterý ).



Žádné komentáře:

Okomentovat